"
  • https://pangkalpinang.ut.ac.id/data/
  • https://kejari-saburaijua.kejaksaan.go.id/duniamaya/
  • https://kejari-saburaijua.kejaksaan.go.id/spulsa/
  • https://serang.ut.ac.id/tutor/jpeg/
  • https://iluni.ui.ac.id/jastip/
  • https://munakab.go.id/file/buy/
  • http://xgimnazija.edu.rs/js/data/
  • http://stiewidyadarmasby.ac.id/js/
  • https://kejari-temanggung.kejaksaan.go.id/sgc/
  • https://kejari-temanggung.kejaksaan.go.id/sensasi/
  • https://stisip-gunanusantara.ac.id/js/jquery/
  • https://stisip-gunanusantara.ac.id/module/image/
  • https://kejari-temanggung.kejaksaan.go.id/spam/
  • https://rist.zaragoza.unam.mx/user6/index.html
  • http://hilirisasi.lppm.unand.ac.id/user7/
  • https://iluni.ui.ac.id/janjipasti/
  • https://iluni.ui.ac.id/luckyneko/
  • https://ppkn-fkip.ut.ac.id/seok/
  • https://munakab.go.id/viewport/
  • https://pangkalpinang.ut.ac.id/user/
  • https://diklat.pipmakassar.ac.id/assets/lampiran/data/
  • https://serang.ut.ac.id/popup/
  • https://serang.ut.ac.id/popup/
  • https://peduli.ui.ac.id/dana/
  • http://hilirisasi.lppm.unand.ac.id/icon/
  • Савет родитеља

    Савет родитеља ради у складу са својим Пословником, а преко комисија:

    • за сарадњу са наставницима
    • за сарадњу са ученицима
    • за ученичке екскурзије

    По потреби се формирају и остале комисије. Савет родитеља се састаје до 6 (шест) пута годишње, а по потреби и чешће. На састанцима Савета родитеља води се записник, а записничар се бира за сваку седницу Савета родитеља, по утврђеном редоследу.

    Рад Савета родитеља остварује се преко следећих активности:

    • Организациона питања
    • Анализа резултата рада школе
    • Материјално – техничка проблематика
    • Планирање и реализација развоја школе
    • Сарадња са стручним службама у школи, локалној заједници и свим заинтересованим структурама
    • Укључивање у школско-развојно планирање
    • Праћење реализације годишњег програма рада.

    1. Организациона питања


    • Усвајање Пословника о раду Савета родитеља
    • Формирање комисија Савета родитеља
    • Анализа и усвајање извештаја комисије
    • Усвајање Програма рада Савета родитеља
    • Анализа Извештаја о раду Савета родитеља

    2. Разматрање резултата рада школе


    • Анализа Извештаја о раду школе у претходној школској години
    • Анализа извештаја о успеху и дисциплини ученика на крају класификационих периода
    • Анализа изостајања ученика са наставе и мере за смањење изостајања
    • Предлог мера за побољшање успеха и дисциплине ученика

    3. Материјално – техничка проблематика


    • Разматрање материјално – техничких услова рада школе
    • Предлагање мера за побољшање услова за рад школе
    • Анализа намене средстава остварених донацијама и средствима родитеља
    • Иницирање активности на уређењу и опремању школе и околине
    • Организациона и материјална помоћ у прослави Дана школе

    4. Планирање и реализација развоја Школе


    • Разматрање Програма рада школе
    • Укључивање у осмишљавање и конципирање образовно – васпитног рада у складу са специфичним потребама школе
    • Припрема програма ученичких екскурзија и препоруке за избор дестинација
    • Шта очекујемо да ученици понесу из наше школе?
    • Организовање стручних трибина и предавања за родитеље
    • Организовање стручних трибина и предавања за ученике
    • Рад на ефикаснијем маркетингу школе

    5. Сарадња са стручним службама у Школи и локалној заједници


    • Анализа здравственог стања ученика и предлог мера за његово побољшање
    • Анализа безбедности ученика и предлог мера за подизање на виши ниво
    • Анализа и поступање у случају асоцијалног и деликвентна понашања ученика
    • Сарадња са школским психологом
    • Сарадња са наставницима
    • Едукација о заразним и болестима зависности и њихова превенција
    • Сарадња са Школским одбором
    • Сарадња са Ђачким парламентом
    • Укључивање у прославу Дана школе

    6. Укључивање у школско-развојно планирање


    • Наша школа – предности, уочени недостаци и побољшање имиџа
    • Дефинисање специфичности школе – историјат, познате личности, будућа оријентација
    • Родитељи као активан чинилац живота и рада у школу
    • Како до квалитетнијег и ефикаснијег образовања
    • Ваннаставне активности које организује школа

    7. Праћење реализација годишњег плана рада Школе>


    Континуирано праћење реализације Програма рада Школе предуслов је за успешно остваривање образовно – васпитних циљева и задатака Школе, и оно ће се обављати на следећи начин:


    • утврђивањем постигнутих резултата у оквиру Наставничког већа, разредног већа, одељенских већа, Стручних актива и ученичких организација;
    • увидом у педагошку документацију од стране разредних старешина, руководиоца смене и директора школе.
    • Праћење остваривања програма рада школе треба да допринесе формирању радне и стваралачке атмосфере, сарадње и узајамног поверења између ученика, родитеља и наставника.