ПРОЛЕЋНЕ РАДИОНИЦЕ ЗА СРЕДЊОШKОЛЦЕ

Примена психологије у маркетингу“ - Емилија Јеремић, 3. марта 2023. године од 11 часова

Од колегинице Емилије Јеремић, сараднице у настави на предметима из области психологије, имаћете прилику да чујете зашто су перцепције важне у маркетингу; која је примена основних тема и принципа из психологије у маркетингу; шта су то успешни елементи сваке промоције, као и да анализирате познате рекламе. Поред примера из праксе, планиран је и практични рад који ће вам се сигурно допасти. За ову радионицу можете се пријавити путем линка:


Пријава: Примена психологије у маркетингу

Kако настаје бренд

Програм настављамо 17. марта 2023, радионицом Мирка Бунчића, бренд стратега и предавача на факултету ФЕФА. Тајне светских брендова и шта их чини глобалним; које су разлике између успешних и неуспешних брендова; шта је видљиво, а шта мање видљиво када су брендови у питању; анализа оглашавања и пут до одговора на питање - да ли постоји универзални шаблон...питања су која ће наћи своје одговоре у оквиру ове теме. За ову радионицу се пријавите попуњавањем формулара на линку:


Kако настаје бренд

Kреативна економија

Пролећне радионице ФЕФА затварају наши најбољи студенти, који су под менторством проф. др Данице Рајин за вас су осмислили ову радионицу Kроз разговор са њима сазнаћете који су основни принципи економије, које су основне функције менаџмента; шта је монетарна економија; колики је значај предузетништва и иновативности; те како се домаћа економија носи са европским интеграцијама. И за ову радионицу се можете пријавити путем следећег линка:


Kреативна економија