Савет родитеља

Савет родитеља ради у складу са својим Пословником, а преко комисија:

  • за сарадњу са наставницима
  • за сарадњу са ученицима
  • за ученичке екскурзије

По потреби се формирају и остале комисије. Савет родитеља се састаје до 6 (шест) пута годишње, а по потреби и чешће. На састанцима Савета родитеља води се записник, а записничар се бира за сваку седницу Савета родитеља, по утврђеном редоследу.

Рад Савета родитеља остварује се преко следећих активности:

  • Организациона питања
  • Анализа резултата рада школе
  • Материјално – техничка проблематика
  • Планирање и реализација развоја школе
  • Сарадња са стручним службама у школи, локалној заједници и свим заинтересованим структурама
  • Укључивање у школско-развојно планирање
  • Праћење реализације годишњег програма рада.

1. Организациона питања

  • Усвајање Пословника о раду Савета родитеља
  • Формирање комисија Савета родитеља
  • Анализа и усвајање извештаја комисије
  • Усвајање Програма рада Савета родитеља
  • Анализа Извештаја о раду Савета родитеља

2. Разматрање резултата рада школе

  • Анализа Извештаја о раду школе у претходној школској години
  • Анализа извештаја о успеху и дисциплини ученика на крају класификационих периода
  • Анализа изостајања ученика са наставе и мере за смањење изостајања
  • Предлог мера за побољшање успеха и дисциплине ученика

3. Материјално – техничка проблематика

  • Разматрање материјално – техничких услова рада школе
  • Предлагање мера за побољшање услова за рад школе
  • Анализа намене средстава остварених донацијама и средствима родитеља
  • Иницирање активности на уређењу и опремању школе и околине
  • Организациона и материјална помоћ у прослави Дана школе

4. Планирање и реализација развоја Школе

  • Разматрање Програма рада школе
  • Укључивање у осмишљавање и конципирање образовно – васпитног рада у складу са специфичним потребама школе
  • Припрема програма ученичких екскурзија и препоруке за избор дестинација
  • Шта очекујемо да ученици понесу из наше школе?
  • Организовање стручних трибина и предавања за родитеље
  • Организовање стручних трибина и предавања за ученике
  • Рад на ефикаснијем маркетингу школе

5. Сарадња са стручним службама у Школи и локалној заједници

  • Анализа здравственог стања ученика и предлог мера за његово побољшање
  • Анализа безбедности ученика и предлог мера за подизање на виши ниво
  • Анализа и поступање у случају асоцијалног и деликвентна понашања ученика
  • Сарадња са школским психологом
  • Сарадња са наставницима
  • Едукација о заразним и болестима зависности и њихова превенција
  • Сарадња са Школским одбором
  • Сарадња са Ђачким парламентом
  • Укључивање у прославу Дана школе

6. Укључивање у школско-развојно планирање

  • Наша школа – предности, уочени недостаци и побољшање имиџа
  • Дефинисање специфичности школе – историјат, познате личности, будућа оријентација
  • Родитељи као активан чинилац живота и рада у школу
  • Како до квалитетнијег и ефикаснијег образовања
  • Ваннаставне активности које организује школа

7. Праћење реализација годишњег плана рада Школе>

Континуирано праћење реализације Програма рада Школе предуслов је за успешно остваривање образовно – васпитних циљева и задатака Школе, и оно ће се обављати на следећи начин:

  • утврђивањем постигнутих резултата у оквиру Наставничког већа, разредног већа, одељенских већа, Стручних актива и ученичких организација;
  • увидом у педагошку документацију од стране разредних старешина, руководиоца смене и директора школе.
  • Праћење остваривања програма рада школе треба да допринесе формирању радне и стваралачке атмосфере, сарадње и узајамног поверења између ученика, родитеља и наставника.